Начално училище „Георги Сава Раковски" гр. Пазарджик

ул. Тополница № 9 , тел. 0887547515; 0889515359

                                           email nugsrpz @abv.bg

 

 

 

Утвърждавам:

Хита Гьошева

Директор на НУ ,,Георги Сава Раковски“

Град Пазарджик

 

У Ч И Л И Щ Е Н      П Л А Н

ЗА ДЕЙСТВИЕ В ИЗВЪНРЕДНО ПОЛОЖЕНИЕ

 

 

I.            Измерения на извънредното положение

Извънредно положение във връзка с усложняващата се епидемична обстановка, свързана с разпространението на COVID – 19 в страната, обявено на 13.03.2020 г.

В тази връзка се  предвижда въвеждане на дистанционна форма на обучение в училищата.

 II.            Цел: Осигуряване на непрекъснатост в обучението, в условията на извънредно положение

III.            Oрганизиране и провеждане на учебни занятия в неприсъствена форма в НУ „Георги Сава Раковски“  град Пазарджик. 

 Изготвяне на план- график от учителите до 15.03.2020г. за работа на класовете за периода 16.03.2020 г. до 27.03.2020 г.

Дейности:

1.         Организация на времето – училищен план, тетрадка дневник, в който учителя  отбелязва планираната работата за организирано обучение и самоподготовка по учебните предмети БЕЛ, Математика, Околен свят, Човекът и природата , Човекът и обществото, съгласно план на училището и персонални планове на учителите.

2.         Електронна комуникация с децата и родителите, чрез устни съобщения, телефон, електронни съобщения и съобщения по телефон - където е възможно.

3.         Подготовка на материали и указания, размножени на хартия, които стигат до децата чрез родителя – по график.

4.         Насочване към уроци по телевизията.

5.         Периодична проверка на зададените домашни упражнения от учителите, съобразно графици.

6.         Дадени указания на родители/ настойници  за ползване на училищния сайт за поставяне на задачи и самостоятелни работи на учениците. Поставяне на линк за ползване на електрони учебници и помагала от родителите и учениците.

Свободен достъп до електронните ресурси на издателство КЛЕТ България

14 незабравими аудио приказки за слушане по всяко време

Видео уроци 1-4 клас

Информация, съгласно чл. 28 от Административнопроцесуалния кодекс и чл. 16 от Наредбата за административното обслужване, за услугите, извършвани от НУ „Г.С.Раковски“ гр. Пазарджик

Задължителна информация

Образователни услуги

1

Наименование на административната услуга

Преместване на ученици в държавните и в общинските училища

2

Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт.

Закон за предучилищното и училищното образование - чл. 147 и чл. 148.

3

Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт.

Директор на училището

4

Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуалния административен акт, изисквания и необходими документи.

Родителите/настойниците и/или ученика подават  писмено заявление по образец на училището до директора на приемащото училище.

До три работни дни от получаване на заявлението директорът на училището потвърждава възможността за записването на ученика и уведомява писмено директора на училището, в което ученикът се е обучавал, за заявеното от родителя/настойника и/или ученика желание.

До пет работни дни от получаване на искането директорът на училището, в което се е обучавал ученикът, издава удостоверение за преместване и го предоставя на директора на приемащото училище заедно с копие на училищния учебен план и копие на личното образователно дело на ученика в първи и втори гимназиален етап.

Директорът на приемащото училище до три работни дни от получаване на удостоверението за преместване определя със заповед условията за приемане на ученика и информира родителя/настойника и/или ученика.

Родителят/настойникът и/или ученикът подписва декларация за информирано съгласие относно различията в учебния план в приемащото училище и необходимите приравнителни изпити, ако има такива.

 В срок до три дни директорът на приемащото училище информира писмено директора на училището, от което идва ученикът, за неговото записване.

 

5

Начини на заявяване на услугата.

Родителите/настойниците и/или ученика подават  писмено заявление по образец на училището до директора на приемащото училище лично или по пощата

6

Информация за предоставяне на услугата по електронен път

nugsrpz@abv.bg

7

Такси или цени

Не се дължат такси

8

Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата.

Регионално управление на образованието

Министерство на образованието и науката

9

Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата.

Отказът за записване  се обжалва по реда на АПК

10

Електронен адрес за предложения във връзка с услугата.

nugsrpz@abv.bg

11

Начини на получаване на резултата от услугата.

Лично или чрез пълномощник

1. Наименование на административната услуга


Издаване на удостоверение за завършено задължително предучилищно образование от детска градина или училище, извършващо задължително предучилищно образование

 

2. Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт.

 

-          Закон за предучилищното и училищното образование (чл. 72);

-          Наредба за предучилищното образование (чл. 36);

 

3. Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт.
        Директорът на училището/детската градина

 

4. Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуалния административен акт, изисквания и необходими документи.


За издаване на Удостоверение за завършено задължително предучилищно образование от детска градина или училище, извършващо задължително предучилищно образование, не е необходимо заявяване. Издава се на всички деца, завършили задължителното по ЗПУО обучение.


5. Информация за предоставяне на услугата по електронен път: ниво на предоставяне на услугата и интернет адрес, на който се предоставя.

Услугата не се предоставя по електронен път

 

6. Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт.

Безсрочен


7. Такси или цени.

Не се дължат

 

8. Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата.

Регионално управление на образованието

Министерство на образованието и науката

 

9. Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата.


        Отказът се обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс пред Административен съд.

 

10. Електронен адрес за предложения във връзка с услугата.

 

……………………………………………

/електронен адрес на институцията/

 

11. Начини на получаване на резултата от услугата

 

Лично/от родител/настойник на ученика/чрез упълномощено лице

1. Наименование на административната услуга

 

Издаване на дубликат на документ за завършен клас, етап или степен на образование – удостоверения, свидетелства, дипломи


2. Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт.

чл. 45 от Наредба № 8/2016 г. за информацията и документите за системата на предучилищното и училищното образование

3. Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт.

Директор на институцията


4. Звено за административно обслужване, приемащо документите и предоставящо информация за хода на преписката, адрес, адрес на електронната поща, телефони за връзка, работно време.

Администрация на съответната институция

5. Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуалния административен акт, изисквания и необходими документи.

Подаване на заявление в институцията, в която е проведено обучението. В случай че институцията, издала оригиналния документ, е закрита, заинтересованото лице подава заявление до институцията, където се съхранява задължителната документация.

Издаване на дубликата по реда на Наредба № 8/2016 г.:

– Дубликатът се издава при наличие на документация, от която е видно, че оригиналният документ е издаден. При унищожена училищна документация дубликати на документи могат да се издават въз основа на данните от Регистъра на дипломи и свидетелства за завършено основно и средно образование и придобита степен на професионална квалификация, който се поддържа от Министерството на образованието и науката за документи, издадени след 1 януари 2007 г.

– Дубликатът се издава на бланка и се подпечатва в съответствие изискванията на  Приложение № 4 от Наредба № 8/2016 г.

– Дубликатът се регистрира в съответната регистрационна книга съгласно приложение № 2 от Наредба № 8.

– След регистрирането им дубликатите, които са обект на Регистъра за документите за завършено основно образование, средно образование и/или придобита степен на професионална квалификация, се въвеждат в него като основни данни и сканирани изображения.

 

7. Начини на заявяване на услугата.

Заявление за издаване на дубликат се подава лично или чрез пълномощник

 

8. Информация за предоставяне на услугата по електронен път

Услугата не се предоставя по електронен път

9. Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт.
            Безсрочно


10. Такси или цени.
           Не се дължат

 

11. Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата.

Регионално управление на образованието – за детски градини, училища и професионалните колежи

Министерство на образованието и науката – за частните професионални колежи

Национална агенция за професионално образование и обучение – центрове за професионално обучение

12. Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата.

Отказът за издаване на дубликат се обжалва по реда на АПК пред Административния съд

13. Електронен адрес за предложения във връзка с услугата

nugsrpz@abv.bg

/електронен адрес на институцията/
14. Начини на получаване на резултата от услугата.

Готовите дубликати  се получават на място в институцията лично или чрез упълномощено лице срещу полагане на подпис.

 

1. Наименование на административната услуга


Издаване на удостоверение за завършено задължително предучилищно образование от детска градина или училище, извършващо задължително предучилищно образование

 

2. Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт.

 

-          Закон за предучилищното и училищното образование (чл. 72);

-          Наредба за предучилищното образование (чл. 36);

 

3. Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт.
        Директорът на училището/детската градина

 

4. Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуалния административен акт, изисквания и необходими документи.


За издаване на Удостоверение за завършено задължително предучилищно образование от детска градина или училище, извършващо задължително предучилищно образование, не е необходимо заявяване. Издава се на всички деца, завършили задължителното по ЗПУО обучение.


5. Информация за предоставяне на услугата по електронен път: ниво на предоставяне на услугата и интернет адрес, на който се предоставя.

Услугата не се предоставя по електронен път

 

6. Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт.

Безсрочен


7. Такси или цени.

Не се дължат

 

8. Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата.

Регионално управление на образованието

Министерство на образованието и науката

 

9. Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата.


        Отказът се обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс пред Административен съд.

 

10. Електронен адрес за предложения във връзка с услугата.

 

……………………………………………

/електронен адрес на институцията/

 

11. Начини на получаване на резултата от услугата

 

Лично/от родител/настойник на ученика/чрез упълномощено лице

Новини

ОБЯВА

Новини
Новини
Новини
Новини
Новини

ВАЖНО!!!На вниманието на родителите!

Начално училище „Георги Сава Раковски" гр. Пазарджик

ул. Тополница №9, GSM: 0889547515, 0887515359

e mail: nugsrpz@abv.bg; www.nugsrpz.alle.bg

Изх. № 224/31.07.2017 г.

 

П О К А Н А

 

УВАЖАЕМИ/А ГОСПОДИН/ЖО……………………………………..,

 

Каним ВИ на събрание на Обществения съвет на НУ „Г. С. Раковски“ гр. Пазарджик със следния дневен ред:

1.                               Избор на родители, представители на УС „Твоят час“.

 

Събранието ще се проведе на 12.09.2017г. от 10:00 часа в учителската стая – III етаж.

 

С уважение: Хита Гьошева

Директор на НУ „Г.С. Раковски“ гр. Пазарджик

Новини
Новини

                                      

 

 

Прессъобщение

 

Конференция по проект № BG05M2OP001-3.002-0083„Приятелство“, с бенефициент СНЦ „Ресурсен център за европейско сътрудничество“

 

На 15.11.2016 г. от 14.00 ч. в сградата на Община  Пазарджик, с адрес: бул. България № 2, ще се проведе начална конференция по проект „Приятелство“ на СНЦ „Ресурсен център за европейско сътрудничество“, реализиран в партньорство с община Пазарджик, НУ „Г.С. Раковски“ и ОУ „Христо Смирненски“.

Целта на събитието e да се запознаят заинтересованите страни и широката общественост с дейностите, които ще се извършат по време на реализацията на проекта, както и основните акценти на ОП „Наука и образование за интелигентен растеж“ и по-конкретно възможностите, които предоставя схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M2OP001-3.002 „ОБРАЗОВАТЕЛНА ИНТЕГРАЦИЯ НА УЧЕНИЦИТЕ ОТ ЕТНИЧЕСКИТЕ МАЛЦИНСТВА И/ИЛИ ТЪРСЕЩИ И ПОЛУЧИЛИ МЕЖДУНАРОДНА ЗАКРИЛА“.

Основната цел на проект „Приятелство“ е „Подпомагане на учениците, произхождащи от етническите малцинства да се изградят като пълноценни граждани и да постигнат успешна личностна, професионална, социална и творческа реализация“.

Целевата група по проекта включва 240 ученици от етническите малцинства и 200 родители, с които ще се работи за засилване на мотивацията им за активно участие в образователния процес и за създаване на условия за успешна социализация на ученици от етническите малцинства. Това ще се постигне чрез реализиране на програма от различни дейности, включващи: допълнително обучение по български език за учениците, за които българският език не е майчин; осигуряване на подходяща образователна среда за включване на учениците от ромски произход; дейности насочени към съхраняване и развиване на културна идентичност на учениците от етническите малцинства и техните връстници в интеграционна мултикултурна среда; работа с родители и насърчаване участието им в образователния процес; подкрепа на ученици от етническите малцинства за продължаване на образованието в гимназиалния етап и за успешно завършване на средното образование и др.

Планираните дейности ще се реализират в периода 27.07.2016 – 26.09.2017 г. на територията на община Пазарджик, НУ „Г.С. Раковски“ и ОУ „Христо Смирненски“.

Финансирането по проекта е 100% безвъзмездната финансова помощ, от които 85% са европейско финансиране и 15% - национално съфинансиране.

 

За допълнителна информация: СНЦ „Ресурсен център за европейско сътрудничество“, адрес: гр. София, бул. Ал. Стамболийски 127, вх. В, ет. 3, ап. 12, тел: 0898336915, e-mail: rces@abv.bg

 

 

Една посока - много възможности!

Проект  №BG05M2OP001-3.002-0083“Приятелство”eфинансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейскитеструктурни и инвестиционни фондове.

 

------------------------------------------------------ www.eufunds.bg------------------------------------------------------

В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.